Noteikumi un nosacījumi

SIA CuraLifelv (“CuraLife”) ir izklāstījis zemāk noteikumus un nosacījumus, kas attiecas uz curalife.lv (“Tīmekļa vietne”) lapās redzamo informāciju un jebkuru preču pasūtīšanu no Vietnes. Veicot pasūtījumu, jūs piekrītat un piekrītat šiem noteikumiem un nosacījumiem.

1. CuraLife

a) CuraLifelv SIA ir reģistrēts uzņēmums Latvijā: Reģ LV40103847882.
b) Vietnē esošā materiāla autortiesības pieder CuraLife vai mūsu satura un tehnoloģiju nodrošinātājiem. Jūs esat laipni aicināti apskatīt, izdrukāt un lejupielādēt tīmekļa vietnes saturu personīgai lietošanai, bet ne komerciāliem nolūkiem vai atkārtotai publicēšanai.

2. SAZINIES AR MUMS

Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot vienu no šīm iespējām:
1. Lapa “Sazinieties ar mums”.
2. E-pasts: curalife@curalife.lv
3. Pasts – CuraLifelv SIA, Silmaču iela 4, Rīga, LV-1012, Latvija
4. Klientu apkalpošana: +371-294-489-99

3. TĪMEKĻA VIETNES INFORMĀCIJA

Mēs neuzņemamies atbildību par jebkādiem zaudējumiem (tiešiem, netiešiem vai izrietošiem), kas var rasties tīmekļa vietnē esošās informācijas pārpratuma vai nepareizas interpretācijas dēļ vai saistībā ar jebkādām kļūdām vai izlaidumiem. Jūsu pienākums ir noskaidrot un ievērot visus piemērojamos vietējos, valsts, federālos un starptautiskos likumus attiecībā uz jebkura CuraLife tīmekļa vietnē iegādātas preces glabāšanu, lietošanu un pārdošanu.

4. PRODUKTU APRAKSTS

a) Mēs esam centušies nodrošināt, ka tīmekļa vietnē sniegtā informācija ir precīza, tomēr mēs paturam tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas, kas būtiski neietekmē produktu kvalitāti vai veiktspēju.
b) Mēs varam labot jebkuru kļūdu, kas parādās vietnē, vai izņemt jebkuru produktu no pārdošanas, neuzņemoties atbildību. Cena un pieejamība var tikt mainīta arī bez brīdinājuma.

5. PRODUKTU PASŪTĪŠANA

a) Jūs varat pasūtīt produktus no tīmekļa vietnes, iesniedzot aizpildītu pasūtījuma veidlapu, izmantojot norēķinu procedūru.
b) Mēs apstiprināsim jūsu pasūtījuma pieņemšanu pa e-pastu uz jūsu norādīto adresi, un šī e-pasta nosūtīšana (neatkarīgi no tā, vai tā ir saņemta) veido līgumu starp mums.

6. CENA UN MAKSĀJUMS

a) Produktu cena būs cena, kas norādīta tīmekļa vietnē brīdī, kad mēs pieņemam jūsu pasūtījumu. Cenā būs iekļauts piemērojamais pievienotās vērtības nodoklis, bet ne piegādes izmaksas.
b) Papildus cenai jums būs jāmaksā mūsu piegādes maksa, kas norādīta tīmekļa vietnē brīdī, kad mēs pieņemam jūsu pasūtījumu, ja vien jūs neatbilstat bezmaksas piegādei. Šo maksu apmērs mainās atkarībā no piegādes veida un piegādes adreses, kuru norādījāt pasūtījumā.
c) Maksājums tiek veikts ar kredītkarti brīdī, kad mēs pieņemam jūsu pasūtījumu. (Kredītkartes, kuras mēs pieņemam, ir norādītas tīmekļa vietnē, kad veicat pasūtījumu). Atmaksa parasti tiks veikta, izmantojot kredītu jūsu kredītkartē.
d) Lai gan šajā vietnē tiek ievērota visa satura kvalitāte, dažkārt var rasties kļūda un preces var tikt noteiktas nepareizas. Šajā gadījumā mēs vai nu: sazināsimies ar jums, lai jautātu, vai vēlaties atcelt pasūtījumu, vai vienkārši atcelsim pasūtījumu un paziņosim jums pēc saviem ieskatiem. Mums nav pienākuma piegādāt preces par nepareizu cenu.

7. PRODUKTU PIEGĀDE

a) Mēs organizēsim Jūsu pasūtīto preču piegādi tādā veidā un uz adresi, kuru norādījāt norēķināšanās procedūrā.
Mūsu regulārā piegādes iespēja ir bez maksas visiem pasūtījumiem Baltijas valstīs.
Sūtām tikai Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā.
Vidējais piegādes laiks: 3-14 darba dienas.

Sākot no pasūtījuma veikšanas brīža, mēs varam prasīt līdz pat 3 darbadienām papildu apstrādei pirms pasūtījuma izsūtīšanas. Ekspress piegādes cena būs atkarīga no pasūtīto preču svara un tiek aprēķināta automātiski, pievienojot preces grozam un izvēloties vēlamo piegādes veidu un galamērķi. Lieliem pasūtījumiem, vairāku kastīšu pasūtījumiem vai pasūtījumiem, kuru kopējais aprēķinātais svars ir lielāks par piegādes tarifu tabulas augstāko likmi, var būt nepieciešams pielāgots piegādes piedāvājums, kas prasa faktisko piegādes izmaksu apmaksu, kas jāapstiprina pirms sūtījuma apstrādes.
Iepriekš norādīto piegādes laiku nodrošina pasta dienests. CuraLife neuzņemas atbildību par kavējumiem, kas radušies pasta dienesta vainas dēļ. CuraLife apņemas nodrošināt piegādi 30 dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas.
b) Ja jūs nepieņemat preču piegādi vai neiesniedzat atbilstošus piegādes norādījumus, mēs varam atcelt jūsu pasūtījumu un paturēt preces. Šādā gadījumā mēs atmaksāsim jums preču cenu, taču jums joprojām būs jāmaksā piegādes izmaksas.
c) Ja saistībā ar pasūtītajām precēm ir radusies kļūda vai kāda cita piegādes problēma, Jums par to mums rakstiski jāinformē 14 dienu laikā pēc piegādes datuma vai gadījumā, ja piegāde nav veikta – 14 dienu laikā pēc paredzētā piegādes datuma. Mēs neuzņemamies atbildību par zaudējumiem vai bojājumiem, ja jūs to neizdarīsit.
d) Muitas un valsts noteikumi
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs cenšamies ievērot katras valsts individuālās importa politikas. Lai gan mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu atbilstību vietējiem muitas noteikumiem, mēs lūdzam jūs pirms pasūtīšanas vēlreiz pārbaudīt savas valsts importa politikas. Pasūtījumi, ko aizturējusi jūsu vietējā muita, nevar tikt atmaksāti.

8. PASŪTĪJUMU ATCELŠANA UN ATTEIKŠANA

a) Atteikuma tiesības
Jums ir tiesības atkāpties no šī līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma tiesības izbeidzas pēc 14 dienām, skaitot no dienas, kad patērētājs vai patērētāja norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, ir ieguvusi preci fiziskā valdījumā. Lai īstenotu savas atteikuma tiesības, jums jāpaziņo mums, izmantojot Noteikumu un nosacījumu 2. sadaļā norādīto kontaktinformāciju, izmantojot skaidru paziņojumu (piemēram, vēstuli, kas nosūtīta pa pastu vai e-pastu) par savu lēmumu atteikties no līgums. Pēc izvēles varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, kuru var lejupielādēt, nospiežot šeit.

Lai ievērotu atteikuma tiesību termiņu, jūsu paziņojums par atteikuma tiesību izmantošanu ir jānosūta pirms jūsu atteikuma tiesību termiņa beigām.

b) Izstāšanās sekas

Ja jūs atkāpjaties no šī līguma, mēs atgriezīsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas, ja tādas ir (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais lētākais standarts). piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs uzzinājām par Jūsu lēmumu atkāpties no līguma. Naudas atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksāšanas līdzekli, ko izmantojāt sākotnējā darījumā, ja vien neesat skaidri vienojies citādi. Jebkurā gadījumā no jums netiks iekasēta nekāda maksa saistībā ar šādu atmaksu.

Mēs varam aizturēt atmaksu, līdz esam saņēmuši preces atpakaļ vai jūs esat iesniedzis pierādījumus par preču nosūtīšanu atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.

Jūs nosūtāt preces atpakaļ bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums par savu atteikšanos no šī līguma. Termiņš tiek ievērots, ja preci nosūtāt atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām

Jums būs jāsedz tiešās preču atgriešanas izmaksas
c) Jūs varat arī atcelt savu pasūtījumu, t.i. rakstiski informējot mūs jebkurā laikā pirms preču piegādes. Šādā gadījumā tiek piemēroti šeit norādītie atteikuma tiesību noteikumi. Ja iespējams, lūdzu, norādiet atteikuma vai atcelšanas iemeslu. d) Jūs vairs nevarat atcelt savu pasūtījumu un/vai atkāpties no mūsu līguma, kad esat atvēris produktu konteinerus vai izmantojis produktus. Tomēr jūsu likumā noteiktās tiesības attiecībā uz šo produktu kvalitāti netiks ietekmētas.

9. SŪDZĪBAS UN STRĪDU IZŠĶIRŠANA

a) Jebkurš strīds, kas rodas starp jums un CuraLife, tiek atrisināts sarunu ceļā, pusēm cenšoties panākt vienošanos. Ja strīdu starp patērētāju un CuraLife nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, patērētājs ir tiesīgs iesniegt CuraLife rakstisku sūdzību, tai skaitā pretenzijas par preces kvalitāti, uz šo noteikumu 2.punktā norādīto e-pastu & Nosacījumi, tajā norādot:
viņa vārds, uzvārds, dzīvesvietas adrese un kontaktinformācija;
• pasūtījuma numurs;
• iesnieguma iesniegšanas datums;
• strīda būtība, viņa prasība un tās pamatojums.
b) Atbildi uz šādu sūdzību sniedz 15 darba dienu laikā.
c) Ja CuraLife nesniedz atbildi uz patērētāja sūdzību 9.punktā noteiktajā termiņā, uzskatāms, ka CuraLife atsakās apmierināt patērētāja pretenziju.
d) Ja CuraLife atsakās apmierināt patērētāja pretenziju vai patērētāju neapmierina CuraLife piedāvātais risinājums, patērētājam ir tiesības vērsties pie:
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības centram, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā;
2. Patērētāju strīdu ārpustiesas risinātājs, ja tāds Latvijas Republikā ir izveidots attiecīgajā jomā; 3. Latvijas Republikas Patērētāju strīdu risināšanas komisija, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centra sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un ir iespējams sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju attiecīgajā jomā. strīda izskatīšanai;
4. Tiesa.
e) Latvijas Republikas tiesām būs ekskluzīva jurisdikcija strīdos starp klientu un CuraLife.
f) Šī klauzula neietekmē ES tiesību aktu obligātos noteikumus.

10. VISPĀRĪGI

a) Vietnē reklamētie produkti ir paredzēti tikai pārdošanai personām, kas darbojas kā patērētāji, un tie nav paredzēti tālākpārdošanai.
b) Jebkurš līgums starp mums ietver šos noteikumus un nosacījumus un ir saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Šī klauzula neietekmē ES tiesību aktu obligātos noteikumus.

11. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMI

CuraLifelv SIA neuzņemas nekādu atbildību vai nebūs atbildīgs par jebkādiem bojājumiem vai jebkādiem vīrusiem, kas var inficēt jūsu datoru, telekomunikāciju aprīkojumu vai citu īpašumu, ko izraisījusi jūsu piekļuve šim Web, tā lietošana vai pārlūkošana. Vietne vai jebkādas informācijas vai materiālu lejupielāde no šīs vietnes.

Nekādā gadījumā CuraLifelv SIA vai kāds no to attiecīgajiem darbiniekiem, direktoriem, darbiniekiem, akcionāriem, saistītajiem uzņēmumiem, aģentiem, tiesību pārņēmējiem vai pilnvarotajiem, kā arī nevienai pusei, kas iesaistīta šīs tīmekļa vietnes izveidē, veidošanā vai pārraidē, nebūs atbildīga pret jums vai kādu citu. par jebkuriem tiešiem, netiešiem, īpašiem, sodošiem, nejaušiem vai izrietošiem zaudējumiem (tostarp, bez ierobežojumiem, zaudējumiem, kas izriet no peļņas, zaudētiem datiem vai uzņēmējdarbības pārtraukuma), kas izriet no šī tīmekļa izmantošanas, nespējas izmantot vai lietošanas rezultātiem vietne, jebkuras tīmekļa vietnes, kas saistītas ar šo vietni, vai materiāli, informācija vai pakalpojumi, kas ietverti jebkurā vai visās šādās vietnēs, neatkarīgi no tā, vai tie ir balstīti uz garantiju, līgumu, deliktu vai jebkuru citu juridisku teoriju un neatkarīgi no tā, vai ir informēts par šādu iespēju. zaudējumiem. Iepriekš minētie atbildības ierobežojumi neattiecas uz likumu aizliegtā apjomā.

Ja rodas problēmas ar šo vietni vai saturu, jūs piekrītat, ka jūsu vienīgais risinājums ir pārtraukt šīs vietnes lietošanu. Ja rodas jebkādas problēmas ar produktiem vai pakalpojumiem, ko esat iegādājies šajā tīmekļa vietnē vai izmantojot šo vietni, jūs piekrītat, ka jūsu vienīgais risinājums, ja tāds ir, ir no šādu produktu ražotāja vai šādu pakalpojumu piegādātāja saskaņā ar šāda ražotāja noteikumiem. vai piegādātāja garantiju, vai pieprasīt atgriešanu un naudas atmaksu par šādu produktu vai pakalpojumiem saskaņā ar šajā tīmekļa vietnē ievietotajām atgriešanas un atmaksas politikām.

Mēs nosūtām tikai uz Igauniju, Latviju un Lietuvu. Ja vēlaties nosūtīt preci uz citu valsti, lūdzu, apmeklējiet